onsdag 4 februari 2009

att inte tappa kontrollen

livet känns lite deppigt nu..
jag vet varken var jag hör hemma eller var jag vill höra hemma.
stavanger är ju, som jag sagt tidigare, inte så överdrivet spännande och den enkla anledningen till att jag fortfarande lever här beror nästan enbart på mina två arbeten. jag vill ju stanna, tjäna mina stålar, bli rik..
samtidigt som denna arbetssituation jag satt mig i är ohållbar i längden. jag har ju slitit ut mitt stackars immunförsvar och tampas titt som tätt med ett förmodat magsår, vilket inte är hälsosamt någonstans. jag kanske borde packa väskan och ge mig av igen helt enkelt för nu börjar jag tröttna igen.

2 kommentarer:

  1. Haloo!
    Ikke vær deppa, siri! Du jobber for mye, stakkars deg.. Tenker på å studere? Det er veldig gøy. Men skjønner at du også vil bli. Det var vanskelig å slutte på jobben og flytte.
    Kommer sikkert snart på besøk igjen, og det er bare til å komme hit!
    Puss&kräm

    SvaraRadera