söndag 15 februari 2009

i amerikatt

tjalom! dagen har jag spenderat under täcket, i min hårda soffa, tillsammans med bra television och två filmer. första titeln i mitt maraton är "the squid and the whale". varken underhållande, bra eller speciellt gripande i mitt tycke, trots ett räcke fin kritik.
antar att halvdeppiga filmer inte är min kopp te en söndag som denna. nummer två på listan är the edukator, den tyska rullen jag tänkt se många gånger men alltid dragit mig för. mycket bra, jag är en god filmupplevelse rikare! sist ut är den eminenta serien califournication. jag har sträcktittat på fem avsnitt och ser redan fram till morgondagen då jag ska unna mig resterande.

gårdagen blossade jobb och därefter en helafton på checkan för att till sist bjuda på efterfest där jag fick en hjärtformad klubba av en äldre herre. alla hjärtans dag gick som smort även detta år och jag tackar högre makter för att jag är en självgående och oberoende kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar