måndag 9 mars 2009

b som i blekningsmedel

goddag blogg! så var det alltså måndag igen. jag är precis hemkommen från jobb och funderar på att ta en svängom på stan för omväxlingsskull. jag har så många saker jag suktar efter nuförtiden. jag vill föröka hela min existens!
ska försöka hålla hårt i hatten fram tills på torsdag då jag befinner mig i det franska riket, med obegränsat antal små butiker och marknader. det är svårt, jag vill ju verkligen äga allt.

har påbörjat ett privat skrivande. en bok av något slag. än sålänge har bara inledningen författats men jag tror nog detta kan bli bra. sedan lurar jag på om jag inte ska ta och bli asgrym på någon slags dans. jag vill dansa mig igenom hela mitt liv, i fina kjolar och med vackra örhängen i mina öron. jag vill dansa mig igenom alla gråa höstar och alla kalla vintrar, ba dansa dyget runt. fina illusion.

äh fy satan, är trött som en häst alltså. nu går jag till sängs för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar