fredag 27 mars 2009

en liten fredagsrecension

okej, det gäller handsome furs senaste platta "face control"! jag får bara fram ett ord och det är: GLIMRANDE!
att inleda med "legal tender" var ett strålande val och får lyssnaren (i mitt fall mig) att vilja slänga på sig dansskorna och bara skaka loss. "talking hotel arbat blues" får mig att tänka råckenråll och "nyet spasiba" sätter mig i extas. alltså, oj vad jag älskar handsome furs! den enda låten jag egentligen kan säga att jag inte älskar till hundra procent måste vara "i'm confused" som de av märklig anledning ändå valde att släppa som första singel. kanske vill handsome furs hålla sig under jorden så länge som möjligt och därav det valet. ohlala.

näni, nu ska jag tilll jobb två. det är slit och släp en fredag som denna alltså. tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar