tisdag 24 mars 2009

då tiden tog slut

slit och släp, spring och släng. satan vad jag trött jag är! med endast en tjugo minuters lång paus under hela dagen har jag nu arbetat fjorton timmar av detta dygn. slapp det spänniga "amerikanarbordet" som tur var och har väl ändå haft flyt med tanke på all stress som hetsats fram idag. efter om och men är jag alltså nöjd med min prestationsförmåga!

har anammat amies heta bon iver-tips och nu är jag hooked. jag vill lyssna på bon iver resten av mitt liv. ingenting annat (med undantag magnetic fields som jag nog inte kan klara mig utan) behöver någonsin få komma i min väg. ok, jag ljuger. ge mig all musik i hela världen! nåt som dock är sant är att min iver för bon iver är tres bon!

nu tänkte jag slänga mig i min stökiga säng och sova ända fram tills imorgon då jag gör om dagen som just passerat, så som den sanna workin' class heroen jag är. intressen och allt annat är slöseri med tid, nu snackar jag bara stålar för stålar är ju ändå det bästa jag vet. goder natt!

1 kommentar: