söndag 8 mars 2009

med en golden blend

jag älskar fever ray och karin dreijer, men satan vad läskiga hennes musikvideor är. jag dör, seriöst.
inbillar mig att maskerade män kommer och häller syra i mitt ansikte för att sedan göra mig till en vålnad av främmande och läskigt slag. satan.

funderar på att åka till sonar i barcelona och funderar på att försöka fixa biljetter till the prodigy som spelar i parre på lördag. jag vill dansa och stoja, klappa händerna och hojja. kom igen? sonar vore lite god avkoppling samtidigt som jag får chansen att hälsa på grabbarna hässleholm. the prodigy vore mest bara asgrymt sådär en lördag. ossa!

amna packade väskorna och kom hit i torsdags. vi har tagit del av stavangers uteliv och pratat om allt mellan himmel och jord. amna är så bra, verkligen. heja amna! nu har hon åkt och jag har en liten sorgeklump i mitt hjärta men överväger att bota den med en kylig promenad sådär när kvällskvisten närmat sig. utöver ovan nämnt så kanske det är dags för mig att finna en man snart. singellivet är inte alltid som en dans på rosor och jag börjar bli rabiat. kanske cillian murphy är upp i dagar som dessa?

2 kommentarer:

  1. alltså man kan alltid lita på att du har nån göttig musik om man kikar din blogg, det är asabasavärt!

    SvaraRadera
  2. Twin Peaks-electro!
    /VZ

    SvaraRadera