måndag 23 mars 2009

då ingenting tycks bli bättre

alltså, min ångest sitter kvar från igår och jag skrattar och gråter åt min misär på samma gång.
vad ska jag ta mig till? jag hatar dessa äckliga larver som krälar omkring bland kaffesumpen i min magsäck. jag hatar att känna mig förvirrad och liten och har verkligen försökt intala mig själv att jag faktiskt inte har någonting att ha ångest över. det går bra, min hjärna har iaf connectat fast nu är det hjärtat och magen som svider istället. dumma hjärta, dumma mage!

sedan har mina skattepapper inte kommit. antingen har jag 50000 i restskatt eller så får jag tillbaka en tiotusenlapp.
mina cd-skivor från cdon har heller inte kommit. om handsome furs senaste skiva bara kunde trilla ner i brevlådan skulle säkert alla mina problem flyga iväg. brevbäraren gick nyss förbi och rotade igenom all vår reklam vi har i vår brevlåda (sitter såklart i köksfönstret, där man alltid har full koll) men inte fan fick vi någon post idag heller. dumma brevbärare!

jag ger er den här för jag är ju faktiskt också förvirrad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar