måndag 23 mars 2009

då indiska ungar mest är ute efter att mörda dig

alltså, vaknade nyss efter en liten tupplur jag beslutade mig för att ta.
tuppluren var dock lika orolig som mitt hjärta och istället för vila fick jag olika mardrömmar kastade rätt på mig. jag minns den första bäst:

jag, nadja chatti, amie, sofia och loke var på väg till något exotiskt land. på vägen mellanlandade vi i nån svirig semesterort som hade ett stort vattenpalats där småkids sköt pilar på varandra. eftersom jag är fett feg så beslutade jag mig för att checka ut semesterortens exotiska mattillbud. (efter månader i stavanger är man trött på att vårrullar är det mest exotiska att hitta i frysdisken) så iväg jag var! loke var dock en fena på höga hopp där i vattenpalatset, hon hoppade upp på en vattenbulle fyra meter upp i luften, jag ba wow! när maten väl var funnen så styrde mitt vattengäng upp med mig och vi fick oss varsin stor glass. så var där en bebis som jag fick för mig att hålla. (ett mycket dumt beslut) bebisen var en indisk mördarunge med ansikte liknande en kråkas och den ströp mig genom att titta mig i ögonen. jag minns hur jag tappar talförmåga och hur luften sinar samtidigt som detta äckliga barn väser i mitt ansikte. fy fanken och nu är man alltså rädd för bebisar också.

har precis ätit en rågmacka och nu tänkte jag väl knata iväg till min moster som har telefonen jag fick för mig att tappa i helgen. heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar