måndag 2 mars 2009

billigt och bra

jag har känt mig förvirrad hela dagen. onda, elaka fjärilar har fladdrat omkring i min mage och det enda som kunde tänkas bota dem var en melodica. nu har jag blåst och plonkat hela kvällen och melodican är fin och blå, men fjärilarna sitter dessvärre fortfarande kvar. fick hem mitt paket från cdon men all musik jag köpt känns tråkig och allt jag vill är att lyssna på john olav nilsen & gjengens "diamanter och kirsebaer". fruktligt fin visa, som man skulle sagt på norska.

väntar som mest på att lasse ska komma hem så att vi kan fortsätta vårat twin peaks-maraton. twin peaks är fruktligt bra, som man skulle sagt på norska. special agent cooper är nog min största idol nuförtiden. eller leland, den där leland toppar också ganska så bra.

ute regnar det och jag hänger i fönstret och hoppas någon snygg kanske går förbi. chanserna ligger på noll.
fönstret är dock min favoritplats i hela hemmet. från fönstret ser man allt.
nåväl, här får ni pärlan då:

1 kommentar:

  1. Hej siri! nu har jag också en sånndära blogg. men du! kommer du också hem i sommar? hörde att lassie hade planer på det. eller diggar du norgek för mycket?

    SvaraRadera