tisdag 31 mars 2009

att leva i förnekelse

att upptagna män är mer intressanta än män utan kvinna (eller man) vid sin sida förblir ett dilemma.
nu ska jag dock aldrig mer lägga ögonen på en upptagen man för sådant slutar aldrig lyckligt har jag hört.
istället ska jag fokusera på mitt sparande och sedan ska jag försöka hitta en schysst bostadsrätt och denne får istället bli min själavän. ja!

i övrigt så trallar tiden på i sedvanlig takt. våren är väl påväg tänker jag men eftersom jag hedanefter bara fokuserar på mitt sparande så är det ingenting som påverkar mig. jag är och förblir en för hårt arbetandes kvinna i en stillastående karriär. så det kan gå! jag ska försöka att inte vara bitter men jo, klart det skaver lite.

tillsammans med otis redding ska jag dagdrömma i en timme och sedan ska jag gå och håva in lite mer stålar för denna dag.
om man ändå haft ett hjärta av sten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar