onsdag 25 mars 2009

skatteåterbäring till all fördel

jazz, då var äntligen skatteetatens efterlängtade papper komna!
under flera dagars tid har jag gått och oroat mig över att bli återbetalningsskyldig då jag av misstag kan ha skattat för lite i förhållande till mina inkomster. mina misstankar var dock oberfogade och jag har istället betalat 8865 norska kronor för mycket till landets skattesuktande väsen! detta innebär i sin fråga att jag alltså får tillbaka 8865 norska kronor lagom inför semestertider och dylikt. vilken röta! jag borde fira men har fan inte tid. synd på den.

har fått in ytterligare tips jag glatt anammat, varav ena är denna bagge. låten påminner mig om när jag försökte rädda en isbjörn på en efterfest och när jag hör denna dänga så vill jag nästan bara dansadansadansa men jag har fan inte tid till det heller. om två timmar ska jag vara tillbaka på jobb så jag laddar istället ipoden och springer ett varv runt huset, någon sa att det var god motion och inte speciellt tidskrävande heller. nåväl, god kväll då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar