onsdag 25 mars 2009

när rastlösheten övergår till maniskt bloggande kunde ni önska att ni kanske hade en vass revolver

alltså, det blev ingen tur runt huset för jag orkade verkligen inte. men det är bra, tack vare detta kan jag konstatera att jag borde fokusera på att göra sådant som jag faktiskt inte orkar. gott!
fick nyss ett mail om en ledig sekelskiftslägenhet i centrala malmö och jag vill ha denna boning så mycket att jag skulle kunna kliva över både ett eller två lik för att få den. ge mig! ge mig! visserligen blir lägenheten ledig i maj och jag söker ju egentligen en bostad med inflytt i januari. attans. vad som sker återstår nog att se, jag kan nästan sträcka mig till att betala dubbla hyror om det skulle vara det enda alternativet. vi snackar drömmen! (säger jag som inte ens sett denna bostad)

javäl, någonting jag reflekterat över är föresten sjukligt långa kåpor. jag skulle verkligen vilja vara stolt ägare av en sjukligt lång och fin kåpa men jag tror dessvärre att jag är för kort och det är synd.

mitt hår är i en inre kris just nu. det har blivit rakt och nu skojar jag verkligen inte!
mitt hår har blivit rakt! du som känt mig länge vet att mitt hår är otämjbart och allt förutom just rakt. varför? vad är det som hänt? är det mina stackars hjärteproblem som orsakat detta? jag vet inte vad jag ska tro längre..
borde väl ta mig en liten tupplur innan jobbet kallar igen. mer bon iver har jag att vänta den närmre timmen, ohlala. hej då, nu är det slut på detta bloggtrams för idag, vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar