söndag 11 december 2011

det finstilta i bilden

tjena bloggen! igår hade vi lugna kvällen med chips och dipp och jurassic park. somnade i skaplig tid och vaknade av att jag inte kunde röra mig. schönt. min rygg alltså, vilket helvete! funderar på att boka tid hos nån kiropraktor och få slut på den här plågan. tjugofem bast med en kropp likt en åttioårings. dangg!

idag har jag legat i min säng och glott på the tree of life. så himla fin. och melankolisk. och sorglig. och trist. till en början tyckte jag filmen var aningens långtråkig och innehållslös tills jag istället började uppskatta den för alla fina bilder och nu när den är slut och jag har grinat lite så kan jag inte tycka annat än att den var jättebra. tihi.

på tisdag åker vi till köpenhamn och dansar till das racist. vilken fest hörni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar