torsdag 15 december 2011

nattugglan som inte går och lägger sig

hej blogg! trots att jag skall upp innan ottan så sitter jag vaken i köket och lyssnar på josh t. pearson samtidigt som jag drömmer mig tillbaka till austin och amerikatt. föreställer mig att vi sitter där i solnedgången på will och whitneys veranda med varsin cigg i mungipan och en kall dos equis i handen. det är sommar och mitt huvud är fritt från bekymmer och skola. livet är lätt va.

hade velat se så mycket mer av texas än det vi hann med. jag hade i skrivande stund till och med velat bo i texas. lilla amerikatt, när blir det vi två? här får ni josh som föresten blev bokad till primavera sound senast idag. mazzy star kommer också och jag får nästan tårar i ögonen av tanken på att jag ska få se bägge två! här får ni min finaste josh-låt. på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar