lördag 31 december 2011

sista dagen på året då vi hann med att leva också

hej bloggen! jaha så var det nyårsafton idag ja. vi ska hem till rebban och ha värsta lyxmiddagen innan vi drar ut och firar tolvslaget på moriskan. året gick snabbt. jag hann med london och stockholm och barcelona och austin och nyc innan jag tog picket och packet och lämnade mitt älskade bergen för sverige och malmö. hann vara chef en liten stund och det var kärlek och avsked och besked om kärlek och avsked och allt som kommer med det. lyssnade på massor med musik och såg massor med musik. vänner fick jag också. och vänner försvann. imorgon kommer det vara förra året som felicia flög till himlen och imorgon kommer vara året då jag fyller 25 och inte längre är tonåring. det sista känns bara bra och jag ser fram emot 2012 då jag ska ta ytterligare kliv ut i världen och in i det som ska bli livet.
nu när cavan är uppkorkad och lisanja och lovis sitter i mitt vardagsrum och väntar på mig vill jag bara säga tack för i år och lycka till ikväll. förhoppningsvis halkar jag inte och skrapar upp fejjan som sist.

okej och puss. ger er marit som sista låt år 2011. 2012 är året det smäller! hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar