onsdag 7 december 2011

efter man provat

hej blogge! okej, är nyss hemkommen från mitt provjobbande och jag vill tro att det gått galant! de sju timmarna på plats flög iväg och alla var trevliga till tusen. eftersom jag också varit i skolan hela dagen innan min prövning så är jag nu trött som ett djur och det ska bli ruggigt gosigt att få krypa ner i sängen och slafa i sex timmar innan det bär iväg igen.

hade fått en lapp i brevlådan om att de skjutit upp tiden då de ska byta fönster i min boning. på lappen stod det också: "din nya tid är __________!" man ba: ah, schönt att ni inte skrivit någon ny tid, jag ser till att vara hemma runt då för att släppa in er! bah!

anyway, det är torsdag imorgon. jag har bara roliga lektioner fram tills det är helg och på tisdag spelar das racist i köpenhamn vilket jag sett fram emot enormt. bra tid, bra liv! vi hörs senare i veckan va för nu är det ju natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar