fredag 23 december 2011

ledigt och lätt

god morgon bloggen! jag har jullov men steg ändock upp med tuppen eftersom byggjobbarna inte blev klara med fönstret i mitt sovrum/vardagsrum igår. nu hamras och spikas det och jag har istället intagit köket där jag dricker kaffe och gosar mig till mysig musik.

igår var jag med i en musikvideo. jaha, kanske ni tänker? och jaha, det tänker jag med. vet inte riktigt vem eller vad eller hur eller varför med jorå, inom en framtid kommer ni kunna se mig och många andra dansa loss på inkonst i en video någonstans. hehe.

imorgon är det tydligen julafton och jag har ännu inte plöjt igenom den där julkalendern som folk tycker är så bra. det kanske är på tiden. borde dock börja packa inför min norrköpingsvisit imorgon men just nu orkar jag inget annat än att sitta här och andas in dagen. vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar