söndag 18 december 2011

stackars söndag

hej bloggen! idag har jag lyssnat på gosig musik och plockat bland mina tusen pryttlar.
mina kläder alltså, var ska jag göra av allt? vi har snackat lite löst om att styra upp en liten hemma-loppis och ba göra oss av med alla våra gamla avdankade plagg. symboliska summor och sprit typ. det kan vara den roliga förfesten till festen som säkert ändå kommer vara tråkig. ja?

nu har nyår hamnat på tapeten och majoriteten av mina vänner vill gå och stöka på babel. babel? man ba jag hänger hellre på gröne jägaren typ. vi får väl se. kanske ska man bara stanna hemma och somna i soffan till agnetas karameller eller vad det heter. sitta och suga på nån torftig typ fryst bananklubba som låg och skräpade i frysen samtidigt som man i ensamhetens skugga halsar billig cava. det kan väl bli gosigt?

om en stund tänkte jag ta mig en långpromenad ända till rebban och anna innan jag ska låta skolan få barrikera resten av kvällen. har lyssnat massa på jesse woods och hans cover av neon indians "mind, drips" och bara för att den är så fin så delar jag med mig även här. vi hörs imorgon. säng och sovalkov, på onsdag har jag jullov. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar