måndag 19 december 2011

tillbaka till platser man för länge sedan såg

tjena bloggen! nu är det natt och ny vecka. min lille far ringde mig tidigare idag och föreslog att vi skulle ta vårat pick och pack och hälsa på mina syskon på självaste julafton och eftersom jag inte är vidare svår så svarade jag ja. så av bär det på fredag och jag ska fira tre dagar peking innan jag landar i min lägenhet igen på måndag då besökare från huvudstaden anländer. det ska bli så himla kul att träffa mina små knoddar till syskon alltså, jag har saknat de små liven som t.o.m. hunnit bli tonåringar och myndiga på senare dagar. tänk vad tiden går fort, man ba nyss kunde de knappt krypa.

nårrköupängh alltså, va fästlitt! sist jag hängde i norrpan (om man bortser från fikan med johannes förra sommaren) var när jag bodde där vilket är typ sex år sedan. tänk vad tiden har gått fort!
hoppas kunna muta ner simon på nåt vänster och sedan blir det full fest med alla gamla hemvändare. vet inte om jag kan räknas som hemvändare eftersom jag varken är född eller uppvuxen i norrköping, men jo, lite hemvändare är jag väl. nu nalkas den ljuva sängen så vi hörs vidare efter min skönhetssömn va. gunatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar