tisdag 6 december 2011

tristessen i armen

hej blogg. alltså, jag har skittråkigt. vinner på yatzyn gör jag inte och vivian girl är utbytta mot nico och istället för att bli harmonisk, vilket var syftet med nico, blev jag lite sentimental och tänker att jag vill ha sommar nu eftersom jag blir så tråkig och grå på vintern. blek och genomskinlig, typ narig och snorig i hela snoken.

inte för att det nödvändigtvis är snyggare att vara typ lite solbrändsrosa och ha tusen kliande myggbett och inte för att det nödvändigtvis är schysstare att bo i typ en resväska, någonting som alltid råkar hända mig på sommaren, men det känns som att vi alla tenderar till att ha lite roligare. göra lite roligare saker. hångla lite mer. dansa. typ leva livet till fullo. eftersom these days aldrig blir dålig och texten dessutom stämmer ganska bra in på livet nu för stunden så lassar jag den. tjaråå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar