torsdag 15 december 2011

inskickad och klar

hej bloggen! jag sitter och knåpar ihop lite skolgrejer som måste vara inne innan terminen är slut och mitt mål är att droppa en per afton. hittills måste jag säga att det faktiskt gått galant och eftersom jag har hittat en ettårig kurs jag är sjukt taggad på att läsa i glasgow till nästa höst så är jag motiverad till tusen också.  scotland ba here i come! film and television at university of glasgow ba here i come eller nåt.

imorgon är det fredag och jag jobbar en sväng på monki entré så ifall du har vägarna förbi mellan fyra och åtta så föreslår jag att du kommer in och säger hej! ger er en fin liten b&s som avslut på detta dygn mest för att de är från skottland dåra. god natt så länge, ba sleep the clock around imorgon. hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar