torsdag 29 januari 2009

aningens närmre pension

hej blogg, det var inte igår! jag har inte skrivit på ett tag för att det är nu allt händer. jag har fyllt år, lärt känna nytt folk och mest njutit av livet den senaste veckan. upptäckte till min glädje att payday is today så därför unnade jag mig en sedvanlig löningsspree som går ut på "shop til you drop". äh, så illa var det faktiskt inte. inhandlade lite chinos och några graciösa smycken och det var nog allt. ett paraply typ.

var på bio och såg slumdog millionare i måndags. (heter den så?) hur som helst, otrolig film! jag rekommenderar den alla gånger. danny boyle did it again, hallelujah! muchevakten har jag föresten lagt lite på is eftersom han numera är en torris. han stod och knäppte fingrarna i takt till basgången på smk för en exakt vecka sedan. knäppte fingrarna liksom? hur cool kan man bli?
jag och mina vänner röjde nog mer än vad någon någonsin gjort på cementen och det avslutades senare med efterfest och skumpa. lisanja hade tydligen haffat tio bananer och jag likaså. vi är nog portade därifrån nu.

aja. jag är trött och ska sova i en kvart. nu har föresten julia kommit tillbaka. jahapp.

1 kommentar:

  1. Jag har också sett den filmen, den är himla bra! Saknar dig mycket. Puss.

    SvaraRadera