onsdag 21 januari 2009

saklighet är guld i mun



idag har jag lyssnat på denna pärla tio tusen gånger. stammisjohnny tycker fortsatt att min musiksmak är för jävlig men jag låter mig inte stoppas och drar pärlan ett varv till. åh.

-

kan föresten tillägga att när kleerup gjort sitt så åkte mickey avalon fram på högsta volym. "say what you will" är nog nästan min nya favvo. googlade lite mickey avalonbilder eftersom jag fick för mig att jag tycker han är snygg trots sitt sjaviga och halvtrassliga utssende. ack så fel jag hade. killen ser ju ut som zlatan rätt upp i dagen. förmodligen är zlatan och mickey gamle ghettobröder. ska nog köpa en fin inbunden skrivbok och göra ett övertygande arbete om hur de fråntogs från deras brödraskap vid födseln och hur de sedan gick skilda vägar i livet. googles bildsök får vara min fasta källa och jag återkommer med färdigt resultat inom snar framtid. hejrå.

1 kommentar: