söndag 4 januari 2009

som jag raggar 2

fjärde januari, du är hälsad!
på nyårsafton blev jag såklart full som ett jäkla ägg. det fanns ingen hejd på mig men det var ganska väntat då jag hade sju flaskor cava att kunna korka upp. bråkade med lasse, ramlade och fyllekäkade på bergenkebab. tog tillslut en springtaxi hem till soffan som var ointresserad av sällskap. jag blir så trött.. dagen då jag skaffar pojkvän ska jag ingå trohetslöften med alla mina vänner och min familj. jag vill aldrig bli en toffel och det tänker jag svära en ed på att jag heller inte ska bli.

ikväll peppar vi checkan. lasse är tillbaka och vi har en utlovad efterfest på gång.
har just slängt på mig ett par gamla rosettdojjor och tackar mina förgående gener (mor och far) att de faktiskt inte enbart gav mig pure uglyness. crystal castles har fyllt mina högtalare och jag tänker att satan vad sköj det hade varit om jag bode i london och inte i stavanger. då hade jag nog slängt på mig läderbrallar och en lila peruk och röjt gayklubb för fulla muggar ikväll.
äh, jag bara skoja. jag älskar ju indiedudes och det finns det faktiskt tre stycken utav på checkan. åh jag har såå kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar