lördag 10 januari 2009

den man ligger med får bädda

jahapp. det blev inga öl men dock ett ärovarv på gnubar. häpnades över mängden "relativt good-looking men".
ikväll såg jag faktiskt fem fina fejjor och jag som trodde tre var det magiska talet? denna stad slutar aldrig att förvåna alltså! hur som helst, att gå ut nykter när man börjar sju är ingen hit. helst vill jag ju bara bälja i mig tusen öl på en kvart, men då ett av mina få nyårslöften är att undvika extrema fyllor så lyckades jag hålla mig i mitt arma skinn. plus att jag ju jobbar tidigt imorgon.

ok, nu låter det som att jag tampas med alkoholen och dess nycker. så är inte fallet. jag vill bara hedanefter hålla mig i gott trim och inte erbjuda sexuella tjänster till muschevakten var gång jag ser honom. att detta ens inträffat beror ju självfallet på vår vän spriten, men nu är det slut. max fem öl per kväll fram till juli, annars hamnar jag i helvetet.

-

med åren kommer även mognad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar