torsdag 15 januari 2009

med den ljumna tekoppen

godkväll blogg! denna vecka har hittills varit ett stort kaos. jag har sovit i skift, arbetat övertid och druckit tio tusen koppar kaffe. ikväll hade jag min första lediga kväll och jag hade tänkt att unna mig en afton i vilans tecken. sagt och gjort, klockan halv fem lade jag mig i min enorma säng för att ge mina ögon lite stillhet. sedan sov jag, i åtta timmar. åtta timmar? förmodligen kommer min stackars nattsömn gå in i en svår svacka nu men vad gör man inte när man verkligen har lust att unna sig något?

however. jag drömde om min mamma. drömmen var extremt obehagligt och hon var lika sjuk som dagen hon dog. vi stod i vår hiss, på högbergsgatan, och kom inte ut. hon skulle följa med och se en skolpjäs jag varit med att skapa men var trött och blek. sen rasade hissen och vi skulle båda ha dött i kraschen ifall jag inte hade tvingat mig själv att vakna. trevlig torsdag.

när jag ändå nämner ordet unna så kan jag ju meddela att jag faktiskt köpte comme des garçons skjortan, från hm. den rosa. mycket fager. hejrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar