torsdag 2 april 2009

med skav och rufsig kalufs

godkväll! jag färgar håret igen. tre veckor sedan sist och nu tänker jag att snart är det dags att skaffa råttfärgad frippa för jag är trött på att behöva lägga ner all denna tid på min annars så naturliga skönhet. eh.

igår internetshoppade jag konsertbiljetter. handsome furs sjätte maj, check! shearwater (med support av great lake swimmers) den sjunde maj, check! emmabodabiljett x 2, check! anledningen till att jag köpte två biljetter till emmaboda beror på att jag först hade tänkt att ge ena till julia men sedan ångrade jag mig och nu står den alltså öppen för förslag!

om fem minuter ska färgen ner i avloppet och fram tills dess tänkte jag svänga om till otis redding igen. otis redding är verkligen mannen hela veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar