lördag 30 maj 2009

bara lite random tjafs..

okej, nu står jag på bageriet. klockan är 09.55 och vi har haft TRE gäster sedan klockan sju imorse. vad händer med världen?
lördagar på skagen arton innebär i vanliga fall stress och spring och slit och släp men idag är allt lika dött som i en gravkammare och därför har jag tid att blogga och se på musikvideos istället. funderar på att springa upp till macstore och köpa nåt "göra musikprogram" och en synth att koppla till datorn. jag är inspirerad och vill skapa dansant skrikig electro!
gitarrpop är för fjantar och nu har jag hård synth innanför pannbenet, unz unz unz låter det!

såg föresten "änglar och demoner" på bio förra söndagen. vilken film! action är fan det värsta jag vet och speciellt action som försöker sig på intellekt och kristendom. fy! tack vare goda skådisar och att rullen utspelar sig i rom så gick filmen att se utan vidare hinder, men utöver det så tyckte jag hela storyn var ganska kass och tråkig. kanske beror på att jag varken tror på gud eller action? förmodligen.

nu är det dags för en kaffe och lite morgontidning. vi ses va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar