måndag 18 maj 2009

måndagsmecka

drog med arni och hälsade på bullan idag. hon var blek men verkade uppskatta vårat tappra försök till lite uppmuntring.
i bullans tillfälliga boning kunde man känna lukten av tystnad så jag ska försöka förbereda en goodie-bag som jag tänkte slänga in imorgon. om inte för annat så blir man väl knäpp av att sitta i ett dödstyst rum tio timmar om dagen, så en goodie-bag kan alltså verkligen komma till användning i tider som dessa. stackars lilla julia.

försöker styra upp mitt hem och hår men lyckas inte komma till skott. helst skulle jag cdon-shoppa lite god musik men eftersom jag försöker leva ett avhållssamt liv så förbjuder jag mig själv. fyndade föresten damien jurados "caught in the trees" förra veckan. 59,50 :- pangpris! jag älskar ju musik! såg att virgin megastore stänger ner hela kompaniet i new york och att all media rabatterats ner minst 40%. kanske borde boka jag en resa bara för det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar