lördag 30 maj 2009

här händer det grejer

trillade av misstag in på platekompaniet idag igen vilket slutade i att jag fick med mig röyksopps senaste album hem. gjorde även en ny upptäckt efter en recension jag läste för ett tag sedan. karin park! check her out, detta rockade:



utöver det så har jag varit på musikaffären och spanat på elektriska pianon till min dator. såg en söt liten pärla som jag nog vill ha och nu har jag övat på att skapa lite grymma toner tack vare lasses minipiano och mitt "garageband" så detta kan båda gott!
en spindel stor som en norsk femkrona spatserade just omkring i vår diskho och jag förstår verkligen inte varifrån dessa monster härstammar. frodas de här i vårat hem eller kommer de utifrån? hursomhelst, spindeln tog jag kol på med vattenkranen så vi får väl räkna med regn imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar