torsdag 21 maj 2009

trots regn och en grå himmel

underbara morgon du är välkomnad!
spenderade föregående kväll framför datorn och "paris hiltons british best friend". den där bruden hilton, hon är allt bra skojig va! nu står frukost på menyn och jag har just tagit en första mun kaffe. jag älskar kaffe! vad skulle jag göra utan denna underbara dryck? funderar på att styra upp mitt rum som ser ut som helvetet igen. förmodligen har jag en bunt onda demoner i blodet för jag vantrivs inte någonstans då mitt rum ser ut som helvetet, men det skulle vara lite gosigt att göra hemmet aningens ordningssamt nu när jag ändå har tid till det. idag är dagen då jesus flög till himmelen och det firar phille med att ge oss ansatta hundra procent tillägg på lönen. kanske bör jag tacka jesus för detta? tack då!

mina new york/san francisco/USAnerver har varit extra svaga denna vecka så jag har tagit semester! de två sista veckorna i juni ska jag till amerikatt, vet bara inte var ännu! jag vill ju överallt. det mest säkra kortet vore att boka biljetter tur och retur till nevvan och att sedan ta random tåg till random häftig plats när jag väl är där. team b, hercules and love affair samt au revoir simone och lite andra godingar spelar i NYC medan diplo styr upp storfest i san francisco så jag får det nog bra var jag än hamnar. måste dock säga att jag faktiskt är satans nervös. jag ska flyga helt själv över det stora havet och jag som är så satans flygrädd. får ont i magen och tårar i ögonen bara av att tänka på läskigheterna som skulle kunna inträffa men hård som jag är så tänker jag göra detta ändå. jag måste, om jag inte åker till staterna nu så blir denna sommar skit, det känner jag på mig. heja mig!

äh nu ska jag ha lite kvalitetstid med mig själv, måla naglarna eller något annat pyssligt. vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar