söndag 24 maj 2009

ett tomrum utan like

hej bloggis! här har det bjudits på efterfest med jamsession och hela köret. thomas fick spelet och röjde pinnar i hela huset vilket har resulterat i bark överallt. det är verkligen bark ÖVERALLT! bannar de dumma hyresvärdarna som gav oss en obruklig dammsugare och funderar på att låta mig köras över av en ångvält. jag har bakfylleångest och jag vet verkligen inte varför.
den är extrem. panikdeppar ihop med boy omega och funderar på att lägga mig raklång på mattan och bara gråta men tårarna tycks inte vilja komma. varför drabbas jag av bakfylleångest idag? jag tänker ju att jag aldrig får bakfylleångest! skulle helst titta på någon gosig astrid lindgrenrulle men ingen sådan finns i mitt hem så jag antar att jag helt enkelt får möta min smärta och ta dagen som den kommer. synd på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar