söndag 6 september 2009

att plantera en melon

hej blogg! passion pit var i onsdags en riktig höjdare. eftersom biljetterna var slut och johannes biljettlös så beslutade vi gemensamt att supa mig full. sagt och gjort och sedan dansade jag! mötte alexandra och drog en indisk restaurang på torsdagen innan vi blev fulla och gick direkt från efterfest till flygplan. helgen var lite jobb och massa bråk och nu har jag ovänner runt om i stavanger. till en början tänkte jag att jag faktiskt ångrar det jag sa men när folk vägrar ta emot en ursäkt så finns det inte mycket mer jag kan göra och nu känner jag att det är dags att dra mig tillbaka och hålla mig osynlig jag med.

imorgon väntas mig dubbla arbeten och jag borde krypa ner i min stora säng och sova en stund. livet är lite som en berg och dalbana du inte kan styra men jag åker med och ska passa på att njuta av de mer skojiga looparna. vi ses godnatt septembersöndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar