onsdag 16 september 2009

attitydsproblem?

hej blogg! idag ringde min chef på phille mig. tydligen vill han att vi ska ha ett litet "snicksnack" och jag har nog nästan fått för mig att det gäller min attityd. inte mot gäster men mot andra ansatta och då främst kök samt vissa hovmästare.
jag vill inte påstå mig vara uppkäftig men var gång jag anser någonting vara orättvist eller korkat så väljer jag att diskutera detta istället för att äta upp skiten. klart att jag skulle kunna använda en ljuvare stämma många gånger men då inga ljuva stämmor riktas mot mina öron så har jag tagit min ståndpunkt och valt att behandla de som behandlar mig respeklöst med samma lösa respekt.

however, än så länge vet jag inte. kanske vill han ge mig en bonus på hundratusen bara sådär? kanske fyrar han dojan eller hotar med spark i röven. om han vill ge mig en varning eller kanske tom. foten så ser jag det som ännu ett tecken på att demokrati inte alltid förekommer på den där gamla restaurangen. aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar