torsdag 17 september 2009

låt oss låtsas vara kaniner en stund

hej blogg! ikväll tog jag det osäkra före det säkra och svepte en öl innan jag gick hem från jobb.
min kropp blev sladdrig och min hjärna slö men jag tänker att jag åtminstone somnar gott inatt (någonting jag haft problem med hela veckan). imorgon drar jag den fjärde fjortontimmarsdagen från och med måndag (med start klockan noll sex) och jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att få arbeta min sista arbetsdag här i denna håla i decembet. jag är så trött på slentrian och rutiner! jag är så trött på alla torra bartenders och fjantiga indiekids här! ge mig ett nytt jobb jag inte kan och låt mig få träffa människor jag aldrig tidigare mött!

en kvinna från svenska tv3 har föresten läst min blogg och kontaktat mig gällande hennes program "grannfejden":
eftersom jag till och från uttrycker mitt "grannhat" här i bloggen har hon nog fått för sig att det finns en konflikt i denna tvåplansvilla, som hon kan lösa. heja! mailade tillbaka och förklarade att grannosämjan nog mest sitter i mitt huvud, men vem vet, kanske vill hon fläka ut alla mina hjärnspöken gällande grannarna i svensk television? haha, vilken show!

nu kallnar min tekopp och jag min säng mullrar oroväckande. jag bör väl sova då! hejdå blogg, jag ger dig en gammal goding till avslut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar