måndag 14 september 2009

som en hafsig marionettdocka!

hej blogg! efter en veckas alkoholintag sa mina nerver stopp och fick spel. spenderade fem timmar av natten med att ligga och skaka tillsammans med kallsvetten som sipprade fram i mitt finniga nylle. den första och enda gången jag tidigare upplevt denna neurotiska störning var precis efter emmaboda och jag antar att festivalnerven är den nerv som orsakar åkomman. minnen från en film jag såg som litet kid gjorde sig påminda och en stund var jag redo att ringa sjukhuset för att säga att jag fått alzheimers eller aids. då jag tillslut somnade hade klockan passerat tre och jag steg därför upp med bara två timmars sömn i mitt bagage. påväg till jobbet ramlade jag sedan in i en igelkott som nog blev lika rädd som jag och nu funderar jag på att röka sönder mina lungor innan jag återigen drar mitt arbetarstrå till stacken.

tänkte eventuellt springa förbi platekompaniet och haffa flights of the conchords S02 som äntligen släppts på dvd, annars så satsar jag mest på min egna välfärd och satans massa pengar denna höst. i januari tar vi bergen och jag fasar dagen då jag ligger på alla fyra och flyttstädar. alla som vill hjälpa till får saft och kaka, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar