onsdag 30 september 2009

en väska full av förändring

god kväll blogg! idag tog jag projekt uppsägning i mina händer och nu blir jag alltså arbetslös vid årsskiftet.
arbetslös har jag inte varit sedan jag var tjugo år och det känns som att världen återigen öppnat sina dörrar för mig. val och möjligeheter har radat upp sig som ett dominospel och nu är det jag som leder spelomgången! bollen är min! vad ska jag ta mig an? new york? san francisco? bergen? italiensk landsbygd?

fick dessutom en ny ipod av applestore idag efter att den gamle dog i lördags. (jag dränkte honom i vatten, stendöd var han).
undrar hur de inte kunde märka att ipodens bortgång helt och hållet var ett blodigt dråp men ok, tack då applestore!

nu ska jag sova, jobba, springa, sova, jobba, sova, springa, jobba, jobba, springa sova och sova resten av veckan. vi ses i oktober!

1 kommentar: