lördag 19 september 2009

vi drar en hefner till innan kläderna åker på

tjalom! råkade av misstag snubbla in på "blondinbellas" blogg. det händer inte ofta men nu har det hänt och jag undrar därför vad som skett med blondinbellas frippa. hon är ju brunhårad!?
om jag hade varit hon hade jag döpt namn på min blogg till typ "blondinbella goes brown" eller nåt annat fjantigt bara för att.
tänk att jag gifter mig med en "jakobsson", tar sedan denne "jakobssons" namn och efter det låter jag fortsatt min blogg heta "på gränsen för zetterman"! det går ju inte!! det blir väl isåfall zetterman drog gränsen och blev jakobsson. eller? jag vet inte, men jag är aningens besviken iallafall.

har någon (läs tre) öl i mitt blod, lyssnar på gamle goda hefner och mitt hår är sönderblekt och fint igen, det kunde inte bli bättre, vi ses blogg. vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar