lördag 19 september 2009

och jag ska ta hela världen efteråt

hej blogg! idag talade jag med min gulliga lilla far i telefonen. min pappa är så rolig, han har mailat casiotone for the painfully alone-snubben och nu är de tydligen mailvänner. haha. min pappa älskar casiotone for the painfully alone efter att jag tvingade honom lyssna på alla skivor under en bilresa från norge till sverige. jag undrar vad de skriver till varandra.
typ "hey, went for a walk with our dog, sweden is cold, how's chicago?" eller kanske "yo old man, nice to hear that you painted the last wall in your livingroom, how did it turn out? chicago roxxx"? nästa gång jag talar med min lilla far igen måste jag nog fråga.

nu är det återigen dags att färga min skabbiga utväxt. har skjutit på det ett gott tag och ser ut som en ryss i frippan.
ikväll tänkte jag bli full, dansa en skvätt, typ sova. det är höst i huset och jag har skruvat alla element på max, elementen i detta hus fungerar nog inte.

-

åttiotalet flyttade in i mitt kök. tänkte att jag nog behåller ryssfrippan ett tag till och istället dedikerar kommande timme till musik och en stor stänkare. kan ju bjuda på trans-x igen, mest för att både video och låt är bland det bästa åttiotalet lyckades krysta ut. här, fånga eller ge mig en keytar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar