lördag 26 september 2009

då värken tog ut sin ringa rätt

hej blogg! jag har träningsvärk. i hela benen och i hela min bakdel. det känns som att någon kört in den undre halvan av min kropp i en mangel du egentligen borde manglat lakan i. har precis käkat en utsökt skål havregrynsgröt och nu klarar jag knappt att resa på mig, what a shame. här är man duktig och tränar så bestraffas man med smärta.

om tre timmar flyttar min käre vän pernilla hit. jag ska hinna städa hela huset och duscha innan dess. sen ska jag till arbetet igen. lasse kom igårkväll och nu har jag verkligen halva bunten bästa kompisar här så jag är glad som någonting väldigt glatt.
en fin höst har precis tågat in i livet med andra ord.

skulle kunna brainstorma en liten höstdikt men det vore att förlöjliga mig själv ytterligare så jag låter bli. kankse imorgon.

1 kommentar:

  1. Meh, jag tycker nog en dikt skulle suttit fint!

    SvaraRadera