måndag 1 mars 2010

den nya starten

god morgon! idag är det ny dag, ny vecka och dessutom ny månad! ska iväg och jobba om ett tag och sitter i skrivande stund och strugglar med frukost. jag är ingen vidare frukostmänniska, föredrar en godd köpp kaffe och lite cigissar men eftersom jag ju ska jobba känns det som en god investering i kroppen att trycka i mig lite müsli. sagt och gjort!

drömde nånting helsjukt som jag dessvärre glömt bort men jag vaknade helt svettig och mådde illa.
helgen bjöd på dans och efterfest och nu håller jag mig lugn tills på fredag då slagsmålsklubben kommer till stan.
ses då, om inte innan. hepp!

-

just ja! kan ju föresten berätta att mitt nya liv börjar idag! jag ska bli motionsfreak, typ jogga var dag!
börja dricka satans mycket vatten och äta massa gröna grejer. har planterat ut massa vattenglas i mitt rum för att göra hela proceduren aningens lättare. sippsippsipp on my water, det är vad jag numera sysslar med. tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar