söndag 21 mars 2010

oväntade vändningar

hej blogg! fy satan vad bra love a var på hulen igår! jag dog och återuppstod säkert tusen gånger, flög omkring som en liten vante och svettades som ett djur till bla. spring ricco och pokerkväll i vårby gård! grejen med att florence valentin bytt namn till love a är dock någonting jag inte förstår. sofia sa nåt om för många utbyten av medlemmar yadayada men jag vet inte, hur som helst kvalade denna spelning nog in på min topp 25 över bra liveupplevelser. heja!

jobbade bakfull idag och fick skagenbageri flashs. tänkte ställa mig och skrika på fjortisarna jag arbetade med men kom fram till att det nog inte är ett gott drag att bitcha andra dagen på en ny arbetsplats. men, om detta fortsätter ja då jäklar kommer jag bråka. passiva snorungar som maskar från arbete är nämligen bland det värsta jag vet!

har tittat på nån sunkig beckrulle men kom på att jag hellre föredrar en liten öl med goda vänner så nu väntar natten. först ska jag dock lyssna på crimson and clover en gång till. här får ni den, som lite lördagsgodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar