lördag 6 mars 2010

hysterisk hagga ett

god afton! blandar öl med kväljningar och funderar på om det bästa inte vore att stanna hemma ändå.
igår spelade slagsmålsklubben på kvarteret och det var festfestfest! drog med några snubbar på nachspel (som man så fint säger här i norge) där jag blev erbjuden att få delta i en trekant, någonting jag vänligt men bestämt valde att tacka nej till. hej monogami! vaknade kallsvettig och traskade till jobbet. adam konstaterade att vi fått 199 kronor i drick på sju timmar och jag skyller på dåligt väder. nu har jag vilat, duschat och rakat av mig ögonbrynen så ens dans på landmark bör jag väl iallafall klara.
nästa vecka ska jag inte dricka en droppe alkohol, deal?

sitter och lyssnar på discovery och väntar på att emelie ska komma över. mina flatties har förfest och stavangersnubben som plågat mig tidigare står i skrivande stund utanför min dörr och ropar "heja sverige, heja sverige". herreminjeh!
att jag har rakat av mig ögonbrynen är föresten en lögn och nu är det dags för mig att sluta ljuga och istället fokusera på att svälja. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar