lördag 13 mars 2010

när fantasin når finalen

hej blogg! här sitter jag och kedjeröker! om tre timmar ska jag träffa åsmund på legal och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. kläddilemma deluxe! funderar på att slänga på mig några plastpåsar och över det den där fleecepälsen jag fyndade på loppis för en tia. lite torrshampoo och en klutt mascara, vad sägs? fan jag hatar att gå på "dejt".
jag blir sådär hispig och nervös och får en klump i halsen och allt blir så extremt jobbigt istället för kul, vilket det bör vara.

har paniklyssnat på felix da housecat hela dagen och tänkt att emigrera till ett kloster. i kloster är man fri och slipper tänka på klänningar och frisyrer. där gör det ingenting om man har en jättestor finne i pannan eller att man inte borstat håret på en vecka.
vill någon följa med?

3 kommentarer:

  1. SPÄNNANDE!!!! Hoppas det gick bra, jag vill höra allt!!

    SvaraRadera
  2. Och självklart följer jag med om du går i kloster. Fast jag tycker vi tar nåt buddhistkloster på Sri Lanka så blir vi grymma på yoga och meditation.

    SvaraRadera
  3. kloster skulle ÄGA! alltså verkligen, fifan alltså---bra sugen.

    SvaraRadera