tisdag 23 mars 2010

svajjande frustration

hej blogg! det nya jobbet jag blev påtvingad är varken underhållande eller välbetalt. sitter och svär på bussen var morgon och önskar att dagen vore min sista. nåja, alla hundralappar är bra hundralappar så jag antar att jag står ut och överlever men inte fan är det kul. sitter och fasar morgondagen tillsammans med mgmts nya platta som, till min stora glädje, läckt ut. mgmt är bra men jag hatar att vara tvångsplacerad i arbetarträsket. en sak att jobba för att det faktiskt är roligt, men att behöva så för sitt levebröd är någonting jag helst hade avstått ifrån. när ska den där rika miljonären skänka sina miljoner till mig?

sofia är på gran canaria av alla platser och jag undrar ifall hon köper med sig några sleezy souvenirer till mig. jag hoppas på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar