fredag 12 mars 2010

ormigt som fan

hej blogg! idag fick jag skåda det äckligaste jag någonsin sett, nämligen en död orm av slem!
detta låter förmodligen aningens märkligt men jo, en död orm av slem var precis vad jag såg! tre minuter innan stängning ringlade en två meter lång orange genomskinlig död ormsate sig ut ur huvuddiskmaskinens plaströr! trodde jag skulle spy rätt där och då men lyckligtvis har jag lärt mig att kontrollera mina kräkreflexer. var kommer ormen ifrån? adam sa att ormar lever i rör, speciellt rör där mat ibland kan fastna. alltså, jag önskar att detta aldrig passerar mina ögon igen. det är okej för mig att ormarna lever där i rören omkring mig så länge de aldrig mer låter mig få se dem, deal? fy fanken alltså. om någon har lust att adoptera detta äckel så sparade vi den i en plastpåse. gå till aroma vid elva och ormen är din!

anyway. på söndag spelar föresten the antlers på landmark. jag som älskar både antlers och landmark är i halv extas.
hade nog velat ha en man som kunde hålla om mig under spelningen och vagga mig lite halvmesigt fram och tillbaka men nu ska vi inte vara way to optimistic. kanske kan jag skaffa en god kramrelation med åsmund och tvinga honom att vara min kramdejt på söndag fast det är dock någonting jag väljer att inte spåna för mycket i sådär på förhand. den som lever får se!

nu ska jag borsta tänderna och därefter köra upp min bettskena i käften. det gör så ont att jag skriker av smärta var gång jag trycker upp den där satans plastgrejen i min gom men vill man vara fin så får man lida pin, bettskena du är min bästa vän!
ger er slutscenen från spung 2.0 som avslut på denna afton. spung är fortfarande den bästa serien jag sett (tillsammans med twin peaks) och detta är fortfarande bland de sorgligaste men finaste klippen i hela världen. ifall du har hela serien på din datta så feel free att bränna ut den och posta den till mig, då skulle jag bli glad. fram tills dess nöjer vi oss med detta:

1 kommentar:

  1. Nä men fy vad äckligt!!! Det låter som en sån råttan i pizzan-historia som bara är en vandringssägen, men tusan alltså, det måste betyda att ormar faktiskt KAN komma upp i toaletten!!! (fast bara om man bor på bottenvåningen, de kan inte simma uppåt, så jag slipper lyckligtvis bli biten i rumpan när jag sitter på toa).
    Klart du ska kramdejta Åsmund på söndag, det är ju givet. PUSS!

    SvaraRadera