torsdag 4 mars 2010

på tal om ingenting

hej blogg! är just hemkommen från en afton tillsammans med emelie. nuförtiden umgås vi konstant och idag drog förbi indiern, käkade lite tikka masala, vidare till elefanten för kaffe, kvarteret fick stå för öl ett och legal fick bidra till öl två. har snackat musikkarriärer och forna band. fick mail från polyvinyl records om att de tagit casiokids under sina vingar och man kan ju inte annat än att gratulera till framgången. när ska det bli någonting av mig kan man ju då fråga? förmodligen dagen då jag köper en midisynth (?) och börjar mitt skapande på riktigt. way to go, huh!

när funderingarna ändå florerar kan man ju också passa på att undra när jag ska få mig en pojkvän.
eller, pojkvän och pojkvän. jag vill bara ha någon att sova brevid och krama då livet känns svårt! ska det verkligen vara ett sådant projekt? jag menar, jag är söt, trevlig, snäll, har fina kläder, bra musiksmak, luktar gott och dansar inte jättefult. kom igen, någon? jag är öppen för alla män som är något sånär likasinnade!

yadayada, vi ses imorgon blogg. jag ska jobba och efter det göra mitt rum kliniskt rent. plocka fram vårskor och vårjackor för ute har de visst plogat nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar