torsdag 11 mars 2010

fruktansvärda onödigheter

hej blogg! fick för några dagar sedan veta att vår gamle festivaltjenispolare pierre gått och hängt sig själv. what?
jag kände inte pierre på någon närmre nivå. vi sågs om sommaren, skrattade lite ihop, hängde på nån konsert och gjorde kullerbyttor under deras partytält när absinten fått slå in. nu är han död och det är helt sjukt. jag förstår verkligen inte.
pierre var ju alltid så glad och snäll och omringad av lika glada och snälla människor. varför gjorde han det? tjugotvå jävla bast med hela livet framför sig. jag blir så arg! dumma, jävla pierre alltså.

anyway, spenderade början utav veckan i stavanger tillsammans med mina nära och kära. åh vad jag älskar balle och alla brudarna hässleholm! med pillan, amy, allison och linda har man verkligen inte en tråkig stund. vi kastade ägg och snackade skit i tre dagar sedan var det tur för mig att åka hem igen, en bettskena rikare och en tandläkarräkning fattigare.

weekday måste trillat rätt på den bra spiken för de har hört av sig och vill ses för en intervju och på lördag ska jag dricka öl med en viss herre åsmund. bergen har börjat regna vilket i sin tur har medfört att snön på gatorna smält. det ser ljust ut!
firar med vårskorna och vårjackan. klockan fyra börjar jag jobba och i juni åker vi till new york. heja världen och det fina som finns kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar