tisdag 2 mars 2010

ett glas vin och en vän

holy blogg! tjugoåtta unika besökare på en och samma dag och fortfarande inga kommentarer. vad händer med världen?

när min arbetsdag var slut gick jag hem och åt ostmacka. har aldrig varit en ostfantast men har med åren insett att en hederlig gammal limpbit med lite ost verkligen aldrig slår fel! ostmackan ska bli min nya favoriträtt, jag älskar ostmackor!
anyway, när mackan var slut och magen var mätt mötte jag stina och sofia för en promenad till en sjö. bergen är så fint! jag får små rysningar i nacken och tänker att i sommar tänkte jag manipulera första snygga kille jag ser och därefter lura med honom till någon utav alla romantiska platser som finns här. eh.

efter promenaden så somnade jag vid halv nio. fejjan låg i kudden och min tunga hängde säkert utanför min mun. det sa poff men jag vaknade igen vid elva av emelie satt i min lur och kuttrade. så, jag halkade upp till henne och har spenderat kväll och natt i gott sällskap. nu tänkte jag panikröka fem cigaretter, lyssna på panda bear och därefter återigen inta min säng.
bon nuit ni tjugoåtta unika, här har ni mina sista vakna minuter för denna gång. hela låten finns tillgänglig på spotify men tacka och ta emot:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar