fredag 26 mars 2010

som det gick

hej blogg! jag pinnade bort till intervjun och gjorde mitt bästa. förmodligen blir jag inte butikschef (då jag ju faktiskt inte har ett uns butikschefserfarenhet från tidigare) men förhoppningsvis anställer de mig som ett simpelt butiksbiträde och då kan mitt skrotiga café vinka adjöken! det är alltid svårt att avgöra hur man agerat. precis efter att samtalet var över kände jag mig nöjd och tyckte att jag presterat som en fena men ju mer jag grubblade på det desto osäkrare blev jag. det är lite som med proven man hade i skolan, man ba: uh det var aslätt och sedan visar det sig att hälften av alla svar faktiskt var felaktiga.
aja, jag kommer inte gråta blod ifall jag inte får något utav jobben men jo, klart kommer mina bittra haggiga sidor få sig lite nytt och fräsht att älta. på onsdag får jag hur som helst svar och fram tills dess tänkte jag käka is för att hålla mig kall.

tänkte att jag egentligen hade lust att ta mig en svängom på landmark men jag har inte fått pengar från mina kära vänner och istället sitter jag och ugglar framför någon mark wahlberg-rulle från 96. mark wahlberg är en utav de där skådisarna jag alltid haft svårt för då han varken är attraktiv eller en speciellt god skådis. genomsnittligt skulle jag ge honom en svag etta på alla kända skådisar i hela världen, synd för dig mark!

nu kokar mitt tevatten och blind pilot skriker gällt ur mina högtalare. jag ger er three rounds and a sound som avslutt på denna kväll och sedan hörs vi imorgon eller på söndag. tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar